Osallistuin Ravelryn Kahelivaihtoon. Sain paketin tuitulta. Ihania, ennen näkemättömiä lankoja, suklaata, viiniä, suklaakahvia, "Maddaleenan puikkostoppareita", ryyppykalenterin, vanhan nimikoimiskirjasen ja Tammikuukammo kirjan.

Langat, 4 kerää Debbie Bliss alpaca silk dk, kaunis poltettu oranssi - paijattavaa ja vähän ujoa kun ei heti tohdi kertoa miksi haluaa isona tulla ja BC Garn Jaipur Silk Fino, silkilankaa. Uskomattoman upea syvä iiriksen purppuravioletti itsevarma lanka joka röyhkeästi ilmoitti haluavansa heti puikoille ja huiviksi.  Kiitos tuitu.

Paketti tuli hieman myöhässä ja aiheutti kunnon kuhinan keskustelussa. Lähettäjän metsästyksessä oli dramatiikkaa - upseeri ja herrasmies, naistenmies, raskaana oleva kaunotar, lauma uteliaita naisia kotimaassa, ja Alppien pohjois- ja etelä-puolella. Hauskaa oli, kiitos kaikille asiaan osallistuneille.

Oman pakettini lähetin Keski-Suomeen. Riikkis sai lankaa, salmiakkia, saippuaa, suutarin mittanauhan, muistikirjan yms. Palautteesta päätellen olin onnistunut ylläriä kootessani ja henkilöllisyyteni selvittämiseen meni vastaanottajalta jokin aikaa.

Olen vuoden sisällä osallistunut kolmeen vaihtoon ja minua on hemmoteltu kaikissa niissä. Olen hankala pari kun en ole juuri listannut lankojani enkä tarvikkeitani ja tätä blogiakin päivittelen laiskasti. Minusta tuntuu että kaikki parini ovat olleet vähintään selvännäkijöitä tai noitia, niin hyvin ovat osanneet lähettää minulle uusia mieleisiä juttuja. Jokainen on myös koonnut lähetyksensä ajatuksella juuri minua varten. Ensimmäisen paketin viime keväänä sain Taijalta ja seuraava tuli kesällä Päitsyliltä. Tämä leikki on ollut todella antoisaa ja hauskaa.

Lumen paljoudesta huolimatta taas on tulossa aurinkoinen kevättä enteilevä päivä. Uusia asioita on jo aloitettu ja jonossa on monenmoista jännittävää, vaikkakin työlästä juttua. Onneksi on ihania ystäviä mukana kuvioissa ja perhe tukee, iloitsee ja elää kanssani tätä innostuksen aikaa.