Kyllä tuntuu mukavalta! Sain tämän tunnustuksen vaikka olen pitänyt pitkän blogitauon.

821006.jpg

Kiitos Makepeace, tämä oli todella iloinen yllätys!

Viikot vilahtelevat vauhdilla ja kuitenkin tunnen olevani kuin seisovassa vedessä. Toki olen saanut paljon aikaan tämän vuoden aikana, ainakin ammatillisesti. Suuri Käsityölehti on ilmestynyt ja siinä osa aherruksestani on näkyvissä: Juliette ja Mariette. Palautettakin on tullut, kiitos kannustuksesta.

Nyt on pakollinen tauko neulomisessa ja muissakin käsitöissä kun ranteet ovat kipeytyneet ja olen viikon buranakuurilla - diagnoosina jännetupen tulehdus. Nyt alkaisi tekstiäkin tulla mutta kipu ei oikein salli tätäkään kirjoittamista. Kevään ja kesän aikana Mariette takkeja ja sen variaatioita on valmistunut parikymentä kappaletta ja niiden lisäksi monta sarjaa lasten neuleita sekä useita Juliette-neuleita. Ei kai sitten lie mikään ihme jos on ranteet ruvella.

Yritän päästä taas mukaan blogimaailmaan, paljon kirjattavaa on tullut tämän tauon aikana. Kuopuksella on viikonloppuna kaason pesti ja minun vastuullani on kirkon koristelu ja olen myös luvannut sitoa morsiuskimpun.

Nyt on ranne niin kipeä että on pakko lääkitä ja kipaista nukkumaan.