Pakko mainostaa viikolopun urakkaani. Perjantaina illansuussa aloitin ensimmäisen Kidsilk Aura-takin. Kun Kidsilk Haze-takin viides versio valmistui, olin vakuuttunut että nyt on syntynyt elämäni paras neule. Niin varmaan olikin, ja nyt olen ylittänyt itseni. Takki on hihoja vaille valmis ja lankaa on kulunut 10 kerää/250 g. Näyttää että koko ihanuus valmiina painaa ~350 g.

Sen verran voin kertoa että takki on suunnilleen polvimittainen ja prinsessalinjainen. Tapani mukaan neulottu täysin ilman saumoja ja siinä on kaunis kaulus. 

Ylitakuulla parasta mitä olen ikänäni neulealalla tehnyt, ja minusta tuntuu että kun tämän mallin saan viriteltyä valmiiksi voin vaihtaa alaa. Neuleissa olen päässyt siihen mitä olen koko ikäni unelmoinut: olen suunnitellut ja valmistanut täydellisen neuleen . En usko että tätä voi enää yhtään parantaa. Kuvia tänne tullee sitten joskus kun tilatut työt ovat asiakkailla. Oman takin teko jää jonnekin kaukaisuuteen, ensi vuoden puolelle. Tätä vauhtia ei riitä kuin tälle ensimmäiselle kappaleelle, tosin seuraaavissa ei enää tarvitse miettiä systeemiä ja silmukoita kun kirjaukset on nyt tehty.

Tästä palaan puikkoihin.....